Konsultacje w sprawie zasad korzystania z miejskich obiektów i urządzeń użyteczności publicznej |
OGŁOSZENIE
O PRZEPROWADZENIU KONSULTACJI
Działając zgodnie z uchwałą Nr XV.153.2016 Rady Miasta Mińsk Mazowiecki z dnia 14 marca 2016 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi w sferze pożytku publicznego – Burmistrz Miasta informuje, że w okresie od 28 marca do 7 kwietnia 2017 roku zostaną przeprowadzone konsultacje dotyczące projektu uchwały Rady Miasta Mińsk Mazowiecki w sprawie zasad korzystania z miejskich obiektów i urządzeń użyteczności publicznej.
W konsultacjach mogą uczestniczyć organizacje pozarządowe i podmioty o których mowa w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Celem konsultacji jest przygotowanie, w oparciu o złożone opinie projektu wyżej wymienionej uchwały.
Konsultacje są prowadzone w formie:
Opinie, o których mowa w pkt. 2 i 3 można zgłaszać na formularzu konsultacyjnym projektu. Formularz dostępny jest pod adresem www.minsk-maz.pl w zakładkach „Dla Mieszkańca/Organizacje pozarządowe” i „Aktualności/Ogłoszenia” oraz w Biurze Obsługi Klienta pokój Nr 4 Urzędu Miasta Mińsk Mazowiecki.
Wnioski i propozycje do projektu uchwały wyrażone w opiniach należy kierować do Burmistrza Miasta Mińsk Mazowiecki w terminie do 5 kwietnia 2017 roku w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: andrzej.ryszawa@umminskmaz.pl.