Informacja dot. opłaty za gospodarowanie odpadami |
Szanowni Państwo!
Opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, zgodnie z uchwałą Nr X.109.2015 Rady Miasta Mińsk Mazowiecki z dnia 26 października 2015 r. w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Maz. poz. 9027), płatna jest – bez wezwania - raz na kwartał, w każdym roku kalendarzowym, z góry, w następujących terminach:
1. za I kwartał – do 15 dnia marca,
2. za II kwartał – do 15 dnia maja,
3. za III kwartał – do 15 dnia września,
4. za IV kwartał – d0 15 dnia listopada,
z zastrzeżeniem; właściciele nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, zobowiązani są do uiszczania opłaty raz na rok, z góry, w terminie do 15 dnia listopada każdego roku kalendarzowego.
Zapłaty opłaty, o której mowa wyżej należy dokonywać na indywidualny rachunek bankowy wskazany w uprzednio otrzymanym zawiadomieniu bądź na ogólny rachunek bankowy Nr 88 9226 0005 0024 4185 2000 0030, bądź w kasie Urzędu Miasta.
Zobowiązani, którzy nie znają swojego indywidualnego numeru rachunku bankowego, mogą go odebrać osobiście w pokoju Nr 1 Urzędu Miasta, pod numerem telefonu (25) 759-53-61 lub drogą elektroniczną pisząc na adres: podatki@umminskmaz.pl.
Krystyna Kulma
Kierownik Referatu Dochodów