Zgłaszanie propozycji przedsięwzięć rewitalizacyjnych |
W ramach trwających prac związanych z opracowaniem Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Mińsk Mazowiecki do roku 2025 istnieje możliwość zgłaszania propozycji przedsięwzięć rewitalizacyjnych. Przedsięwzięcia rewitalizacyjne będą stanowiły podstawę do opracowania kompleksowej strategii działania na rzecz wyprowadzenia ze stanu kryzysu i degradacji wyznaczonych obszarów miasta. Obszar rewitalizacji w Mińsku Mazowieckim wyznaczony został na podstawie szczegółowej diagnozy miasta i ostatecznie przyjęty Uchwałą Nr XVII.185.2016 Rady Miasta Mińsk Mazowiecki z dnia 27 czerwca 2016 r. w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Miasta Mińsk Mazowiecki (ogłosz. w Dz. Urz. Woj. Maz. z 07.07.2016r., poz. 6099). Zgłaszane w formularzu przedsięwzięcia powinny odnosić do obszaru rewitalizacji wskazanego w ww. Uchwale lub do obszarów położonych poza obszarem rewitalizacji, jeżeli wynika to z ich specyfiki.
Wypełniony formularz należy złożyć w Urzędzie Miasta Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 1, pok. 105 (I piętro) oraz przesłać w formie edytowalnej na adres: rewitalizacja@umminskmaz.pl. Formularze można składać do dnia 20 sierpnia 2016 r. (w przypadku korzystania z usług pocztowych decyduje data nadania). Wszystkie pytania można przesyłać na wskazany powyżej adres e-mail. Zgłoszone przedsięwzięcia zostaną zweryfikowane pod kątem zgodności z celami programu i możliwości ich wpływu na eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk zdiagnozowanych na obszarze rewitalizacji, a także pod kątem możliwości ich realizacji.